«Գայւը դավաճանում է միայն ագահին ա խաբեբային, ագռավը ՝
թախծոտին ու անազնիվին։ Իսկ ես նա եմ, ում մասին գրված է
հետևյալը, նա կմոլորեցնի ընտրյալներին...»
Նախաբանի փոխարեն
Ինչպես անցյալում, այնպես էլ մեր օրերում, չարի նպատակասլաց գործունեությունն անհնարին կլիներ առանց այն ուղեցույց ուժի, որ սատանա է կոչվում։ «Նա է գերագույն միտքր», գաղտնի գործակալը, որ կենտրոնացրել է իր ուժն ու եռանդր մարդկությանը տիրելու ընդարձակ ծրագիրն իրականացնելու համար, հիմնահատակ կործանել Աստծո կողմից արարված աշխարհը, որպեսզի մարդկությունը գահավիժի խավարի անդունդը։ Սատանայապաշ֊ տությունը մարդկային հոգուն անհարիր, նրան մոլորեցնելու, բնականոն հունից հանելու նպատակ է հետապնդում։Սւստանայապաշսաւթյունն այն սարսափելի աղանդներից է, թերևս ամենահրեշավորը, որը կարող է հավատացյալ մարդուն հաշված օրերի ընթացքում դարձնել Աստծո երդվյալ թշնամի, ինչպես շատ հանրաճանաչ մարդկանց՝ Մարքս, Էնգելս, Ստալին, Բաուեր, Մառ ե այլոք։ Ահա մի մեջբերում Մարքսի խոսքերից. «Մենք պայքարի ենք ելել այնպիսի համընդհանուր ճանաչում գտած գաղափարների դեմ, ինչպիսիք են կրոնը, պետությունը, հողը, հայրենասիրությունը։ Աստծո գաղափարը բնորոշ է փտած քաղաքականություններին, այն պետք է կործանել»։ Անգլիայում սատանայի գլխավոր աթոռանիստը Լոնդոնի Հայգեյթյան գերեզմանոցն է, ուր թաղված է Մարքսը։ Նրա շիրիմին սև մոգության խորհրդավոր ծեսեր են անցկացնում։
«ճանաչեք ճշմարտությունը, և ճշմարտությունը կազատի Ձեզ»
(Հռվե. 8.32)
Սատանայապաշտության պաշտոնական սատարումը
Սատանայապաշտությունը վաղեմի պաամություն ունի, ավելի հին, քան քրիստոնեությունը։ Գուցե դա է ակնարկում Եսայի մարգարեն՝ ասելով, «Ամենքս ոչխարների պես մոլորվեցինք։ Յուրաքանչյուրն իր ճանապարհին դարձավ» (Եսայի 53.6)։
Սատանայապաշսաւթյռւնր հասիդիզմի նման աճեց հուդաիզմից, դրա գաղտնի մոլեկրոն և կաբբալիստական աղանդներից։ Սինչև 18–րդ դարը այն զարգանում էր որպես գազանի հուդայական աղանդ, այնտհեաև՝ առանձնանալով հուդաիզմից, դարձավ մասոնականության ազդեցիկ ուղղություններից մեկը։ Սատանայական ծիսակարգերը՝ որպես մասոնականության գաղափարական հիմք, գրեթե բացահայտորեն րնդունում էին Ամերիկայի ե Եվրոպայի ազատ որմնադիրների հայտնի առաջնորդները Ա. Պայկր (Բաֆոմերի պաշտամռւնքր), Ե. Բլովատսկայան («Լյռւցիֆերականությունը»). Ա. Քրոուլին (Երկրպագություն սատանային՝ «գազանին»)։
19–րդ դարում ֆրանսիացի հրեա Էլիֆաս Լեվին ստեղծեց սատանայական աղանդ։ Նշելով, որ մոգականությունր ուժի աղբյուր է հանդիսանում, նա հատուկ ուշադրություն էր դարձնում սեքսի և թմրադեղերի վրա։ 19–րդ դարի 40-ական թվականներին ևս մի սատանայական աղանդ հայտնվեց, որից հետագայում նախկին քահանայի ե նախկին միանձնուհու ղեկավարությամբ ձևավորվեց «Կարմիլա եկեղեցին»։ Սատանայական, ինչպես և դրան նախորդող գաղտնի մոլեկրոն հուդայական աղանդների ծիսակարգերի հիմքը արյունոտ արարողություններն էին։
Սատանիստները, ինչպես նաև նրանց նախակարապետները գտնում էին, որ անմեղ զոհերի արյունը նրանց կողմից իրականացվող՝ սատանային երկրպագելու ծիսակատարությունների հաջողության գլխավոր գրավականն է։ Համաձայն կաբբալիստական աղանդների ուսմունքի, որոնցից առաջացել են սատանիստները՝ արյունը ոչ միայն կյանքի խորհրդանիշն է, այլ նաև ինքը՝ կյանքը, էներգիայի շտեմարանը, որը մահվան պահին դուրս է գալիս, ե այն կարելի է օգտագործել կախարդության ե մոգության համար։
Ինչպես նշել է մասոն-սատանիստ Ա. Քրոուլին, առավելագույն հոգեկան ազդեցության հասնելու համար անհրաժեշտ է ընտրել ամենամեծ ե ամենամաքուր ուժին տիրապետող զոհին։ «Բացարձակ անմեղությամբ օժտված» արական սեռի երեխաներն ամենահարմարն են որպես զոհ։ Գրեթե բոլոր դեպքերում մարդկային զոհը հանդիսանում է մոգական ուժին հասնելու ամենալավ միջոցը։
Սատանային երկրպագելու նպատակով ծիսական սպանությունները ե զոհերի արյան հետ կա տարվող մոգական գործողությունները սատանիստների մոտ ստացելեն «սև պատարագ» անվանումը։ Այն մատուցվում է կեսգիշերին, սատանայի սպասավոր քրմի կողմից։ Մոմերն աշտանակներին գլխիվայր են ամրացնում։ Քուրմը կրում է շքեղ շուրջառ, շրջոնք աստառով։ վերցնելով աղոթագիրքը՝ քուրմը սկսում է կարդալ հակառակ կարգով; վերջից՝ սկիզբ։ Աստծո, Հիսոաի, Սուրբ Մարիամի սրբազան անունները կարդացվում են հակառակ կողմից։ Խաչելությունը գլխիվայր է ամրացված կամ նետված է գետնին՝ ոտնակոխ արվելու համար։Սև պատարագի ընթացքում Աստվածաշունչն այրում են։ Ներկաները երդվում են երբեք լավ գործեր չկատարել։
Կաթոլիկ ծառայության կողմից «սև պատարագների» մասին մեզ հասած առաջին տեղեկությունները վերաբերում են 17-րդ դարի երկրորդ կեսին և 18-՝՚րդ դարի սկգբներին։ Դրանց իրականացման համար սատանիստները ներգրավում էին եկեղեցուց հեռացած նախկին կաթլիկ քահանաներին։
Այդպիսի նախկին քահանաներից մեկը սատանիստ Գվիդբուրգը հետագայում նկարագրել է, թե ինչպես էին ընթանում նման «պատարագները». Մերկ կինը պառկում էր անկողնու վրա՝ կախ գցելով ոտքերն ու գրււխը։ Կնոջ կրծքին դնում են խաչով մի անձեռոցիկ, իսկ վարին՝ մի գավաթ։ Գվիդբուրգը դանակով թեթև կտրում է երեխայի կոկորդը, և դնում թասը այն արյունով ւցնելու համար։ Երեխայի մարմինը պահում են, որպեսգի հետագայում դրանից մոգական վաշի պատրաստեն։ Ներկայումս «սև պատարագներն» ավելի արհեստավարժ բնույթ են ստացել։ Մշակվել են սատանայական պաշտամունքի բոլոր մանրամասները։ Նախկին անկողնու Փոխարեն օգտագործում են մոտ երկու մետր երկարությամբ և մեկ մետր լայնությամբ սեղան՝ «սատանայական զոհասեղան»։ Զոհասեղանի վրա տեղավորվում է մերկ կին, ամենից հաճախ անբարոյական։ Նրա փորին պատկերում են մի հնգանիստ, որի հինգ գագաթները խորհրդանշում են հողը, օդը, կրակը, ջուրը և հոգին։ «Զոհասեղանի» վրա կանգնեցնում են սև գույնի մոմեր։ Դրանք պատրաստում են չկնքված երեխաների ճարպից։ Գավաթը, որն օգտագործում են սատանիստները, կարող է պատրաստված լինել ցանկացած մետաղից (միայն ոչ ոսկուց)։ Գավաթում խառնում են գինին և պոռնիկի մեզը։ Ծեսի ժամանակ մարդկային գոհ մատուցելու համար որպես ուժի կամ գործիքի խորհրդանիշ կարող է օգտագործվել թուրը։ «Զոհասեղանի» մոտ դրված է մի շրջված խաչ։
Սատանիստներից որևէ մեկը սրբազան զարդեր ձեռք բերելու համար գնում է եկեղեցի։ «Սև պատարագի» ժամանակ տեղի է ունենում դրանց պղծումը։ Եթե եկեղեցում չի հաջողվում ձեռք բերել սրբազան զարդեր, սատանիստները մարդ են զոհաբերում, նրա արյունն ավելացնում են գավաթում եղածին, և բոլոր ներկաները «հաղորդվում են» այդ խառնուրդով։ «Հաղորդությունից» հետո մասնակիցներն իրենց ծիսակատարություններն ավարտում են խնջույքով։
Ցավալի է, որ ներկայումս սև պատարագները ներթափանց ել և մեծ դեր են խաղում հատկապես երիտասարդների կյանքում։ «Սադայել Սադայել նա ՚ է մեր Աստվածը, նա՛ է Աստվածը մեր»։ Այս սրբապիղծ խոսքերն են ծածկագրված շատ ռոք խմբերի երգերի տեքստերում։ Այսպիսի ձայնասկավառակներ է ամեն օր լսում երիտասարդությունը։ Նրանցից շատերը չեն էլ գիտակցում, թե ինչ մութ ուժերի գերիշխանության տակ են գտնվում։ Այս խոսքերն իրականում քողարկվում են «backward masking»–ով («հետադարձ քողարկում»)։ Ձայնասկավառակների որոշ հատվածներ հնչում են հակառակ շարադրանքով։ Սակայն հիշենք, որ գիտակցականը մի բան է ընկալում, ենթագիտակցականը՝ մեկ այլ։
Լոս Անջելեսից մանկական բժիշկ Գ. Սիմփսոնի եզրահանգմամբ «անհրաժեշտ է ընդունել որ փոքր երեխաների նկատմամբ գործադրվող սատանայական բռնության գործողությունները սարսափելի իրողություն են հանդիսանում։ Դա ամենասուր խնդիրն է, ինչի վրա բժիշկները պետք է գրավեն հասարակության ուշադրությունը»։ 90-ականների սկզբին ամերիկյան ռադիոյով և հեռուստատեսությամբ մի հաղորդում եղավ, ուր հայտնում էին, որ ԱՄՆ-ում ամեն տարի անհետանում է 40 հազար երեխա, և ամեն տարի այդ երկրում գտնում են 5 հազար մեռած երեխաների չճանաչված մարմիններ։ Ամերիկյան պոռնիկների շրջանում գոյություն ունի հատուկ բիզնես, նրանցից ոմանք ծառայում են որպես մանուկների յուրատեսակ ինկուբատորներ, որոնց վաճառում են սատանիստներին «սև պատարագների» համար (80-ականների վերջին սատանիստները նման մանկան դիմաց վճարում էին 3-5 հագար դոլար)։
Սակայն ոչ միայն Փոքր երեխաներն են դառնում սատանիստների ծիսական սպանությունների զոհեր։ Ամերիկյան սատանայապաշտներն իրենց ծիսակատարությունների ժամանակ բազմիցս սպանել են նաև մեծահասակ մարդկանց։ 1986թ. Ա. Պերրիի ծիսական սպանության դեպքը ցնցեց ամբողջ Ամերիկան։ Այն տեղի է ունեցել (Կալիֆորնիայի) Ստանֆորդի համալսարանի հուշային ե֊կեզեցում։ Եկեղեցու սպասավորների վկայությամբ «դա սատանայական ծիսակատարություն է եղել»։ Սպանությունը կատարվել է զոհաբերական մասում։ Դիակի շուրջ սատանիստները մոմեր էին դասավորել, անարգել այն։ Ոստիկանությանն հաջողվեց բացահայտել սատանիստ֊ մարդասպաններից միայն մեկին Դավիդ Բերկովիչին։
Ես եղել եմ այդ եկեղեցում։ Այն բավականին տարողունակ է, թույլ լուսավորված, ունի հաստ պատեր։ Այն «սև պատարագների» և սատանայական այլ ծիսակատարությունների անցկացման համար կատարյալ վայր է։ Քանի որ այդ եկեղեցին գտնվում է Գուվերովյան ինստիտուտից ոչ հեռու, որի արխիվում ես աշխատել եմ 1996 և 1997թթ,, ինձ հաջողվեց հետևել այնտեղ կատարվող որոշ իրադարձությունների։ Եկեղեցին ընտրել էին սոդոմիտները։ Այնտեղ կանոնավորապես բողոքական քահանաները կին և տղամարդ համասեռամոլների «պսակադրություն են» իրականացնում։ Այդ տեսարանը բավականին պատկերավոր է։ Պատմում են, որ նման «պսակադրություններից» մի քանիսին ԱՄՆ-ի տարբեր երկրներից հարյուրավոր սոդոմիտներ են հավաքվում։ «Պսակադրությունները» կատարելիս՝ քահանան կանգնում է ճիշտ նույն տեղում, որտեղ իրականացվել է ծիսական սպանությունն ու անարգանքը։ Այսօր այդ եկեղեցին անխոս դարձել է սատանիստների և սոդոմիտների ւսյցելության հայտնի վայրերից մեկը։ Ինչպես երեում Է5 Միացյալ Կրոնների Կազմակերպության հիմնադիրների ընտրությունը՝ անցկացնել իրենց կոնֆերանսն այստեղ, պատահական չէր։
20-րդ դարի ամենահայտնի սատանիստը ե սատանայի եկեղեցու հիմնադիրը եղել է հունգարացի հրեա Անտոն Լավեյը՝ Քրոուլիի հոգեոր աշակերտը։ Ինչպես և իր ոաուցիչը, Լավեյն իր հիմնական առաքելությունն էր համարում քրիստոնեության վերացումը։ Հիմնվելով Քրոուլիի գրվածքների վրա, Լավեյը կազմեց ժամանակակից սատանիստի երկու սեղանի գիրք՝ «Սատանայի Աստվածաշունչ» և «Սատանայական ծեսեր»։ 1966թ. Լավեյն ինքն իրեն հռչակեց սատանայի եկեղեցու հիմնադիր։ 1967թ. հունվարին նա իրականացրեց առաջին սատանայական «պսակադրությունը», հունիսին՝ սատանայական «մկրտությունը», իսկ դեկտեմբերին՝ հուղարկավորությունը։
Այդ ամենը տեղի էր ունենում հրապարակայնորեն։ Ամերիկյան խոշորագույն թերթերը մանրակրկիտ լուսաբանել էին սատանայական գործողությունները։
<<Պստկաոյաւթյունը>> իրականացնում էր սատանայի գերագույն քուրմը Ա. Լավեյը, Սան-Ֆրանցիսկոյի առաջին սատանայական եկեղեցում։ Բացի Լավեյից արարողությանը մասնակցում էին մթության ևս երեք իշխաններ։
Նմանատիպ մեծ գովազդով անցավ ոմն է, Օլսենի հուղարկավորությունը։ Նա մի նավաստի էր, որը կտակել էր իր թաղումը կատարել սատանայական ծիսակատարությամբ։ Այղ նույն Սան-Ֆրանցիսկոյի առաջին սատանայական եկեղեցում տեղի ունեցավ սատանայական «հուղարկավորության արարողությունը», իսկ եետո ռազմածովային պատիվներով մարմինը հանձնեցին հողին։
1970թ. մարտին սատանայի եկեղեցին մուտք գործեց ԱՍՆ-ի եկեղեցիների ազգային իարհուրդ։ Պենտագոնին կից հարանվանաթյունների կողքին ներկայացվեց սատանայի եկեղեցու գլխավոր կտթոլկ քահանան, որի ղեկավարությամբ ծառայում էին ԱՄՆ֊ի գինված ուժերի կարիքներր սպսաարկող հարյուրավոր կաթոլիկ քահանա-սատանիսաներ։
Իր հետնորդների համար Լավեյը ձևակերպել Է սատանայի 9 գլխավոր սկզբունքները.
1) սատանան սահմանափակման Փոխարեն առաջարկում Է մարմնական ցանկությունների խրախուսում,
2) սատանան ոգեշունչ երազանքների փոխարեն առաջարկում Է լիարյուն կյանք,
3) սատանան կեղծ բարեպաշտի ինքնախաբեության փոխարեն առաջարկում Է կատարյալ իմաստություն,
4) սատանան անշնորհակալների նկատմամբ անմիտ սիրո փոխարեն առաջարկում Է բարություն արժանավորների նկատմամբ,
5) սատանան առաջարկում Է վրեժի իրավունք լիկատար ներման սկզբունքի Փոխարեն,
6) սատանան առաջարկում է պատասխանատվություն պատասխանատու մարդկանց նկատմամբ՝ հոգեկան վամպիրների մասին հոգ տանելու փոխարեն,
7) սատանան պատկերացնում է մարդուն իբրև կենդանու սովորական տարատեսակ, որի գործելակերպը ժամանակ առ ժամանակ ավելի լավն է, բայց, որպես կանոն ավելի վատն է, քան կենդանիներին , որոնք քայլում են չորս թաթերի վրա։ Իր «Աստվածային, հոգևոր ե բանական» զարգացման պատճառով նա դարձ ել է գոյություն ունեցող բոլոր կենդանիներից ավելի դաժան։
8) սատանան թողություն է տալիս այսպես կոչված մեղքերին, քանի որ դրանք տալիս են ֆիզիկական, հեշտասիրական և դյուրազգաց բավարարվածություն,
9) սատանան միշտ եղել է եկեղեցու ամենալավ ընկե֊րը, քանի որ իր շնորհիվ շատ տարիների ընթացքում եկեղեցին զբաղմունք է ունեցել»։
Սատանիզմն ուսումնասիրող ամերիկյան քահանա Ջեֆրի Ստեֆանը համարում է, որ կա սատանային մերձենալու 7 աստիճան.
Սատանիզմի առաջին աստիճանում են գտնվում նրանք, ովքեր զբաղվում են գուշակությամբ և ավանդական մոգության սովորական ձևերով։ Այդ խմբին են պատկանում նրանք, ովքեր ժամանակ առ ժամանակ զբաղվում են ոգեկոչությամբ։
Երկրորդ խմբին Ստեֆանը դասում է նրանց, ովքեր հակում են դրսևորում ոգեհարցության սեանսների, ոգելից խմիչքների, թմրադեղերի և «ծանր ռոքի» ոճի երաժշտության նկատմամբ։ Այս խմբի ներկայացուցիչների մի մասը կարդում է «Սատանայի Աստվածաշնչի» և «Սատանայական ծիսակատարությունների» տիպի գրքեր, իսկ երբեմն նույնիսկ Փորձում են կատարել այդ ծեսերից մի քանիսը։ Երրորդ աստիճանում են գտնվում ինքնակոչ սատանայական խմբերը, որոնց առաջնորդներ են դառնում այնպիսի մարդիկ, ինչպիսիք են Քրոուլին և Լավեյը։ Շատերի մոտ նմանատիպ խմբերի հետ կապ է ստեղծվում թմրադեղերի օգտագործման ե խնջույքներին մասնակցելու հետևանքով։ Դեռահասներին այդպիսի հավաքույթների հրավիրում են մեծահասակ սատանիստներր։ Յուրաքանչյուր խմբում ձևավորվում է որպես կանոն տվյալ խմբի հետաքրքրություններին համապատասխանող համոզմունքների և ծիսակարգերի համակարգ։
Չորրորդ աստիճանն իր մեջ ներառում է «սատանայի եկեղեցու», «Աղանդի տաճարի» և նման այլ կազմակերպությունների անդամ հանդիսացող սատանիսաների։ «Սատանայի եկեղեցին» շատ հանգամանորեն է ուսումնասիրում նրանց, ովքեր ուզում են միանալ իրեն։ Սատանիզմի գլխավոր կրոնական ծիսակատարությունը համարվում է «սև պատարագը»։ Չորրորդ աստիճանում գտնվող սատանիստներր պատասխանատվություն են կրում երիտասարդների համար նախատեսված հոգեհարցության վերաբերյալ շարադրությունների տարածման համար։
Հինգերորդ աստիճանը կազմում են «ամուր հիմքի» սատանիստները։ Նրանք կիրառում են զոհաբերություններ (այդ թվում մարդկային) ներառող սատանայական ծեսեր։ Ներկայումս «ամուր հիմքի» սաաանիստները գաղտնի են գործում, ինչի հետևանքով շատ դժվար է ապացուցել նրանց գոյությունը։
Սատանիստների հենց այդ աստիճանին են պատկանում գաղտնի խմբերը, որոնք ներգրավում են տարբեր սերունդների ներկայացուցիչների։ Այդ խմբի անդամները կատարում են նողկալի ծեսեր, երեխաների նկատմամբ բռնության գործալությաններ, իրենց երեխաներին փոխում են թմրադեղերի հետ, զոհաբերում են կենդանիներ ե մարդկանց։
Վեցերորդ աստիճանի սատանիստներին անվանում են հետնորդներ։ «Նրանք ի վիճակի են տեսնել սատանային ե հաղորդակցվել նրա հետ, ինչպես նաև իշխանության ունեն մանր չար ոգիների վրա»։
Գերագույն սատանիստները կոչվում են իլյամինատներ, «սատանայի իսկական երկրպագուներ»։ Նրանք լիովին նվիրաբերում են սատանային իրենց կամքը և անձը։
ԱՍՆ-ռւմ 70-80-ական թթ. սատանայի եկեղեցու գւխավոր աաճարը գտնվում էր Սան-Ֆրանցիսկռյի Կալիֆորնիա փաղոցում։ Արտաքինից այն իրենից ներկայացնում է բարձր մետաղալարե ցանկապատով շրջապատված սրածայր տանիքով մի սև տուն։ Ըստ էության, հենց այնտեղ է ծառայել սատանայապաշտության գերագույն քուրմ Ա. Լըավեյ։ 90-ականների կեսին ես եղել եմ սատանայական տաճարի մերձակայքում։ Շրջակայքի բնակիչներից նրա մասին ինչ-որ տեղեկություններ հավաքելու իմ վարձերն անհաջող էին։ Բոլորր մեկի նման հրաժարվում էին այդ թեմայի շուրջ խոսելուց։ Յուրատեսակ զարհուրանք առաջացրին իմ հարցերը սատանայի տաճարի ցանկապատին հարող վաքրիկ վարսավիրանոցի աշխատակցի մոտ։ Մի անգամ այդ մեհյանի դարպասի մոտ ինձ հաջողվեց խոսել մեկի հետ, որն իր կերպարանքով տիպիկ սատանայապաշտ էր հիշեցնում։ Նա տհաճությամբ պատասխանեց, թե իբր սատանայական տաճարն այլևս չի գործում։ Ավելիուշ ինձ հաջողվեց պարզեր որ իսկապես գլխավոր սատանայական տաճարը տեղափոխվել է Լոս-Անջելես, բայց հինը նույնպես շարունակում է ծառայել սատանային։ Ավեքի վաղ ժամանակներում սատանայապաշտությանը մասնակից վկաների պատմածի համաձայն Կալիֆորնիա փողոցի տան տակ գոյություն ունի սյուներով և մեջտեղում սատանայական զոհասեղանով մի խորը և լայն նկուղ։ Հենց այդ նկուղում են մոտավորապես ամիսը մեկ անգամ , ինչպես նաե սատանայական տոների ժամանակ անցկացվում «սև պատարագները»։ Դրա մասնակիցները գալիս են մեկ՜մեկ՝ թողնելով իրենց մեքենաները այդ վայրից երկու-երեք թաղամաս հեռու։ Ասենք, այսօր սատանայական տաճարի հեռախոսահամարը կարողեք գտնել Սան-Ֆրանցիսկոյի, Նյու֊-Յորքի, Լոս Անջելեսի ցանկացած հեռախոսախցիկում։ Ես ինքս համոզվեցի դրանում՝ Սան– Ֆրանցիսկոյում բացելով հեռախոսագիրքը։
Սատանայապտշտաթյունը հետազոաող Ջ. Բրեննանի տվյալներով ԱՄՆ –ում գոյություն ունի սատանայապաշտների «8 հազար ժողով», որը միավորում է մոտ 100 հազար սատանայապաշտ։ Ամերիկյան սատանայապաշտներն իրենց կազմակերպությունների բազմաթիվ մասնաճյուղեր ունեն Արևմտյան Եվրոպայի, Լատինական Ամերիկայի, ինչպես նաև Կանադայի, Ավստրալիայի և Նոր Զելանդիայի շատ երկրներում։
Ամերիկյան սաաանայապաշտության ճյուղից բացի գոյություն ունեն նաև այլ ճյուղեր։ Ահա դրանցից մի քանիսը.
«Կելտա–արևելյան ծիսակարգի» Լյուցիֆերականների (սատանայապաշտների) միջազգային ընկերությունն իր «ուսմունքներում» միավորում է հնագույն կելտական սատանայապաշտների՝ դրուիդների սատանայական պաշտամունքները և հուդայական կաբբալայի ծիսակարգերը։ Այդ ընկերութունն ունի գաղտնի կազմակերպությունների ճյուղավորված ցանց Անգլիայում, Ֆրանսիայում. ԱՄՆ-ում, Իռլանդիայում և մի քանի այլ երկրներում ու ընդգրկում է սաաանայապաշտաթյան մի քանի հազար հետեորղներ։
Մոտ 5 մլն. մարդ պարունակող շատ ավելի մասսայական սատանայական կազմակերպություն է համարվում Անգլիայում գտնվող («կելտական պաշտամունքի») դրուիդների միջազգային ընկերությանր։ Այն կառուցված է մասոնական սկզբունքով ն ղեկավարվում է Մեծ Օթյակի կողմից։
Դրուիդների Միջազգային Ընկերությանը մոտ է այսպես կոչված «Կանաչ շքանշան»–ը Ֆրանսիայամ։ Դրա անդամներն իրենց անվանում են «կելտական ավանդույթի» լյուցիֆերականներ ե որպես խորհրդանիշ օգտագործում են թագով ե մուրճով պոզավոր այծի պատկերր։
Մատանայապաշաներն հատուկ ուշադրություն են դարձնում երիտասարդության վրա։ Սատանայական առաջնորդները երկար զննում են այս կամ այն թեկնածուին, հետո ծանոթանում նրա հետ՛ առանց հայտնելու սատանայական աղանդին իրենց պատկանելության մասին։
Ինչպես ժամանակին ռոզենկրեյցերներր, սատանայապաշտներր նույնպես խոստանամ են երիտասարդությանը գերբնական ուժ, սեքսուալ հաճույքներ, հարստություն ե Փառք։
«Դեռահասի հետ կապ հաստատելուց հետո սատանայապաշտներն որոշ ժամանակ անց հրավիրում են նրան հանդիպման, որի ընթացքում խոստանում են անվճար թմրադեղեր և սեքսոաւլ զվարճություններ։ Հետագայում դեռահասին նկարահանում են իրեն վարկաբեկոդ իրավիճակում (օր.՝ թմրադեղերի ազդեցությունից արբած վիճակում) ե օգտագործում այղդ լուսանկարը որպես շանտաժ։ Սատանայական երեկույթներն անցնում են «heavy metal > երաժշտության ներքո։ Թմրադեղերի ազդեցության տակ այղ երաժշտությունն անմիջականորեն ներթափանցում է ենթագիտակցություն, ինչի արդյունքում մարդն ասես նույնացնում է ինքն իրեն երգերի բառերի և ռիթմի հետ ու ավելի խորն է ընկալում դրանք»։
Ջ. Բրեննանը պատմում է սատանայապաշտ դարձած Սյուզաննա անունով մի 18-ամյա աղջկա մասին. «2 տարի նա անաբարո կյանք է վարել սատանայապաշտների ժողովում»։ Սյուզաննան ասում էր, որ նա ինտիմ հարաբերությունների մեջ է եղել այդ խմբի տղամարդկանց հետ, երբեմն կարճ ժամանակամիջոցում նրանցից մի քանիսի հետ, ինչը սատանայի պատվին իրականացվող ծեսի մաս էր կազմում։
Երբ ես հարցրեցի, թե ի՞նչն է ստիպել նրան մասնակցել այդ պաշտամունքներին, Սյուզաննան պատասխանեց, որ նա իր ընտանիքում շատ խնդիրներ և տարաձայնություններ է ունեցել։ Շատ հաճախ վիճել է հոր հետ։ Նրանց տանը չի եղել ո՛չ հանգիստ կյանք, ոչ , առավել ևս սեր։ Ընդհակառակը, բոլորը պատրաստ էին «հոշոտել» մեկը մյուսին։ Աղջիկը հայտնվել էր խորը հոգեկան ճգնաժամում, իրեն ավելորդ էր համարում։
Եվ հենց այդ պահին հայտնվեց մի երիտասարդ, որը սկսեց հոգ տանել նրա մասին։ Աղջիկը սիրահարվեց նրան, տղան ասես խաղաղ ափ լիներ իր համար, որտեղ նա կարող էր թաքնվել փոթորկի ժամանակ։ Սյուզաննան պատրաստ էր անել ամեն ինչ, երիտասարդին իր կողքին պահելու համար։ Այդ պատճառով էլ, իմանալով, որ տղան հրապուրվում է սատանայապաշտությամբ՝ առանց առարկության հետևում է նրան։ Սյուզաննային թվում էր, որ այդ ճանապարհով կարող է ապացուցել իր սերը, և դրանով իսկ ամրացնել իրենց միջև եղած կապը։
Սատանայական պաշտամունքը փոխարինեց աղջկա ընտանիքին։ Շփվելով սատանայական խմբի մյուս անդամների հետ՝ Սյուզաննան նկատեց վերաբերմունք իր նկատմամբ՛ հենց այն, ինչը նրան այնքան անհրաժեշտ էր։ Բայց, իրենց կողմից, խմբի մյուս անդամները պահանջեցին նրանից այն, ինչր պետք էր իրենց՝ նրա մարմինը։ Արդյունքում Սյազաննան դարձավ անբարոյական։
Սատանայապաշտաթյունը հաստատուն կերպով ամերիկյան երիտասարդության կյանք մուտք գործեց։ ԱՄՆ-ի դատարաններում պարբերաբար գործընթացներ են տեղի ունենում սատանայապաշտությանը և ծիսական սպանություններին սռնչվող հարցերով, որտեղ գլխավոր մեղավորները երիտասարդ սատանայապաշտներ են լինում։ Ահա 80-ականներին տեղի ունեցած միայն մի քանի դեպք։
Երիտասարդ ամերիկյան սատանայապաշտների մի խումբ՝ սատանային զոհ մատուցելով, կազմակերպում են 15 մարդու ծիսական սպանություն։ Վկաների ցուցմունքով էքսգումացիայի գործընթացը մի սարսափելի բան էր իրենից ներկայացնում։ Շատ ոստիկաններ կորցրին իրենց տեսնելով այն ամենը, ինչ սատանայապաշտներն արել էին զոհի հետ։
Լոնգ-Այլենդից 2 դեռահաս՝ 17-ամյա Ռիկի Կատան ե 18– ամյա Ջիմի Տրոյանոն սատանայական ծիսակատարությամբ սպանել են 17-ամյա Գարրիին։ Ռիկին մասնակցել է դիահերձմանը և «դժոխքի տիրակալ» համար նամակների պատրաստմանը։ Նրա կյանքում գլխավորը թմրադեղերն էին։ Ռիկիի և Ջիմիի ընկերների մեծամասնությունը հետաքրքրվում էր սատանային ոգեկոչելու հետ կապված ծեսերռվ։
Ֆարիդայում 19֊ամյա Ջոնաթան Կանտերոն ցմահ բանտարկության էր դատապարտվել մորը Պատրիցիա Աննային սպանելու համար։ Մոր մարմնի վրա սատանայի պատվին աղոթք շշնջալով՝ Ջոնաթանը կտրում է նրա կոկորդը և համարյա ամբողջությամբ ձախ ձեռքը։ Իր տեղե– կությունները Ջոնաթանը վերցրել էր ծածկագիտության գրքից։ Սպանության ժամանակ նրա աղոթքը վերցված է նմանատիպ գրքերից. «Իմ տեր, սատանա, դու գիտես, որ ես ոչնչացրի այս կնոջը, այն էակին, որն ինձ ծնել է։ Ես վերջ տվեցի նրա իշխանությանը իմ գիտակցության վրա։ Նա կորցրեց իր կապն ինձ հետ և դարձավ մի սովորական օձ՝ գտնվելով գոյության ավելի ցածր աաիճանի վրա»։
1986թ. հոկտեմբերին Օկլահոմայում դատարանը դատապարտեց 17֊ամյա Սին Սելլերսին մոր, խորթ հոր ե խանութի վաճառողի սպանության համար։ Դպրոցական պահարանում Սելլերսը պահում էր «Սատանայական Աստվածաշունչը»։ «Օրագրում», որը Սելլերսն անվանում էր «խավարի գիրք», գրել էր. «Հանուն սատանայի, երկրի տիրակալի և տիեզերքի թագավորի, ես հրամայում եմ խավարի ուժերին, որ նրանք թաՓեն ինձ վրա իրենց դժոխային ուժը» հարցաքննությունների ժամանակ ստացված տեղեկությունները նշում էին սատանայական ուսմունքին բնորոշ տարբեր հատկանիշներ, ինչպես օրինակ՝ «Խավարի գիրքը», «Սատանայի հետ արյամբ կնքված պայմանագրերը», «Լռության կոդը», շրջված հնգանիստի պատկերը, «ծանր ռոք» ոճի երաժշտությունը, ինչպես նաև «սարսափ ֆիլմերը»։
Երիտասարդների մեծ մասի համար «Helloween»ի տոնը համարվում է մահվան տիրակալ սատանային երկր֊պագելու հին լեզվային ծիսակատարություն պատկերող մի յուրատեսակ մուտք դեպի սատանայապաշտություն։ Այդ տոնի ժամանակ ԱՄՆ-ի գրեթե ամբողջ բնակչությունը մասնակցում է մեռյալների նմանակման ծեսերին՝ հագնվելով ինչպես մեռելներ և ողորմություն մուրալով նրանց համար։ «Trick or track» արարողության ժամանակ ամերիկացիները սատանայի հետ կապված մեռելների հոգիների նվիրաբերում են իրականացնում։ Զուր չէ5 որ ամերիկյան սատանայի եկեղեցին բացահայտորեն հայտարարեց այղ օրը որպես տոն, որն իրենց մտադրությամբ պետք է նշվի սատանայի մասին վկայության նպատակով։
Սատանայական աղանդների մեծ մասում ռոք երաժշտությունը (հատկապես «ծանր ռոքը») համարվում է սատանային երկրպագելու» սատանային կանչելու ծեսի մի յուրահատուկ նախերգանք։ Դառնալով Արևմտյան հանրային մշակույթի գլխավոր բաղադրիչներից մեկը՝ այն հուդայական առաջնորդների ազդեցության տակ վերածվեց քրիստոնեական գիտակցության Փլուզման հզոր միջոցի։ Ես արդեն ասել եմ, որ ռոքի հիմնադիր է, Է. Պրեսլին հպարտանում էր իր հուդայական պատկաներլությամբ և հրճվում էր «քրիստոնեության ոչնչացման իր հատուկ առաքելությամբ»։
Քրիստոնյաների կարծիքով թմրամոլ ե սոդոմիտ Պրեսլին իրենից ներկայացնում էր «սատանայապաշտի փայլուն արտահայտված տեսակ»։ Ինչպես նշելէ սատանայապաշտությունր հետազաոող Ջոն Թողը, «սատանային նվիրված (ռոք եբաժշտության) բոլոր ձայնապնակները պատրաստված են միևնույն սկգբունքով։ Երաժշտությունը լսելիս մարդուն համակում է մի զգացմունք, կարծես նա կատաղության մեջ է ընկնում, որը հաճախ հանգեցնում է հիստերիայի... Եթե երիտասարդները որոշակի ժամանակ ենթարկվում են այդ հնչյունների ներգործությանը, նրանք ընկճվածության, գրգռվածության, ագրեսիայի մեջ են ընկնում։
Նրանք, ովքեր համբերություն են ունենում ըմբռնել երգերի տեքստերը, շատ շուտ եզրահանգման են գւպիս, որ, որպես կանոն, դրանք նույնատիպ են՝ դիմադրություն ծնողներին, հասարակությանը, գոյություն ունեցող ամեն ինչին։ Սեռական բոլոր հակումների ազատագրումը մարդու մեջ քաոսային վիճակ ստեղծելու անհրաժեշտ պայման է համարվում, որն իր հերթին նպաստում է սատանայապաշ– տության համաշխարհային իշխանության հաստատմանը։
Ռոք երգիչներն իրենց մի քանի երգերում բացահայտորեն աստվածացնում են սատանային։ Այսպես, Ջոն Լենոնը դիմում է հակաքրիստոսին հետևյալ խոսքերով, «Ազատի՛ր մարդկանց հիմա, արա՛ այդ, արա՛ այդ հիմա, մենք երկնքում բռնված ենք ձեռքերով... Մենք ուզում ենք աղոթք գոռալ քեզ համար. Դե ազատիր՛մարդկանց ... 666-ը քո անունն է»։
Սատանայական ֊միստիկական գրականությունը ներկայիս աշխարհում այլևս չի սահմանափակվում վերը նշված Քրոուլիի և Լավեյի նման գրողների «ստեղծագործություններով»։ Բացի դրանցից կան մեծ քանակությամբ սատանայական գրքեր, ավելի «նրբաճաշակ», որոնք օգտագործվում են գլխավորապես մտավորականության կողմից։ Այդ գրքերի հեղինակների մեջ կա անունների շատ լայն սպեկտր՝ Կ. Կաստանյեդայից, Գ. Մայրինկից, ՈՒմբերտո էքոյից և Քրիստոֆեր Ֆաուլերից մինչև Ստիվեն Քինգ, Արթուր Քլարկ և նույնիսկ ռուս գրող Դանիել Անդրեև։
70-ական թթ. համաշխարհային սատանայապաշտությունն համալրվեց հնդկական կախարդ դոն Խուանի աշակերտների աշխատություններով։ Կսռլոս Կաստանյեդայի, Ֆլորինդա Դոնների, Թայշի Աբելյարի գրքերի օգնությամբ, օգտագործելով թմրաբույսեր և մոգական ծեսեր, դոն Խուանի հետևորդները կապի մեջ էին մտնում հոգիների աշխարհի հետ։ Ավելի հաճախ դրանք թմրեցուցիչ սեանսներ էին, որոնց կախարդ խաբեբաները կրոնական նշանակություն էին տափս։ Հոգիների աշխարհից չկարողացան վերադառնալ հյուսիսում հայտնի շատ երաժիշտներ, նկարիչներ, բանաս– տեղծներ։ «Հրապուրված միստիկ խոր էքստազով՝ նրանք մահացան թմրադեղերից։ Հազարավոր մարդիկ, որոնց մասին մենք երբեք չենք իմանա, ինքնասպանություն են գործել անդրշիրիմյան ուժերի ազդեցության տակ։ –Կառլոս Կաստանյեդան էր այն դրդիչ ուժը, որւվ նրանք առաջնորդվում էին։
Միայն ԱՄՆ-ում այդ սատանայապաշտների ջանքերով հրատարակվել են միլիոնավոր գրքեր, այդ թվում նաև «գրպանի գրքի» չափսերով։ Այս հրատարակությունների մի մասը դրամով օժանդակվել է ամերիկյան կառավարության կողմից։
Սատանայական շարժումը գրեթե միշտ ամերիկյան մասոն– նախագահների կողմից ծպտյալ աջակցություն է ունեցել։ Սակայն նախագահ Ռեյգանից սկսած այդ աջակցռւթյունը րաց բնույթ ձեռք բերեց։ 1987թ. Ռեյգանը հրապարակայնորեն ընդունեց «սատանայապաշտության կարևոր դերը ժամանակակից ամերիկյան կյանքում» և արտահայտվեց այդ մասի ընտրողների հետաքրքրությունները հաշվի առնելու ուղղությամբ։
Ռեյգանի վարչակազմը ընդունեց սատանայապաշտների իրավունքները ընդլայնող մի շարք որոշումներ.
• թույլ չտալ սատանայապաշտների իրավունքների
խախտում պետական ծառայության, այդ թվամ նաև կա
ռավարական պաշտոնների ընդունելու ժամանակ,
• նախագահի և կառավարական մարմինների խորհր
դատվության համար ներգրավել «առաջատար ամերիկյան
գուշակների, օկուլտիստների և դիագուշակների»,
• արգելել սատանայապաշտների զգացմունքներն ա–
նարգոդ բառերն ե արտահայտությունները փաստաթղթե
րում և նյութերում։
Ամերիկյան մամուլը սատանայապաշտների վերաբերյալ Ռեյգանի նոր քաղաքականությունը գնահատեց որպես
հասարակության նկատմամբ իր ազդեցությունն ընդլայնելու պրագմատիկ քայլ։ Կառավարության կազմի որոշ անդամների համար Ռեյզանի նոր որոշտմր դարձավ տոնակատարություն։ Ինչպես հաղորդում էին, «հելոինի» ժամանակ նրանցից չորսը հարբել էին և՝ մերկանալով պարել սեղանի վրա։
Ռեյգանից հետո նշանակված բորւր նախագահներն արդեն պաշտոնապես պետական իարհրդատվությանր ներգրավում էին տարբեր մասնագիտաթյունների օկուլիստների։
Սատանայական նոր ուղղություններն առնչվում են ոչ միայն ամերիկյան կառավարության, այլ նաև իաշորագայն միությունների հեա։ Այսպես, 1990թ. մարտի 1-֊ին ամերիկյան հաղորդավար Ֆիլ Դոնահյուի շոուներից մեկի ժամանակ ելույթ են ունեցել «Procter&Gamble» միության ղեկավարները։ Նրանք հանդիսատեսին հայտնել են, որ հանդիսանում են սատանայի եկեղեցու հետևորդներ և իրենց եկամտի մի մասը հատկացնում են դրա աջակցությանը։
Դոնահյուի այն հարցին, թե չեն վախենում արդյոք միության ղեկավարներն այդ խոստովանաթյամբ վնսաել իրենց բիզնեսին, սատանայապաշտները պատասխանեցին. «Սիացյալ նահանգներում չկան այնքան քրիստոնյաներ, որ մեզ վնաս հասցնեն»։ Ակնհայտ Է, որ «Procter&Gamble»–ի ղեկավարները խիսա համոզված են եղել որ ԱՄՆ-ի բնակչության մեծ մասը այս կամ այն կերպով հարում Է սատանայապաշաությանը։
Այդ ելույթից հետո ԱՄՆ-ում բողոքներ սկսեցին, ե ստորագրություններ Էին հավաքվում սատանայական միության ապրանքները բոյկոտելու համար։ Սակայն ամերիկյան կառավարությունն անմիջապես անցավ սատանայապաշտների կողմը պարզաբանելով ստորագրողներին, որ նրանք խախտում են կրոնական Փոքրամասնությունների մասին ԱՍՆ-ի օրենքը։
Վերջաբանի փոխարեն
Անհիշելի ժամանակներից մարդիկ հավատացել են սատանայի գոյությանը։ Մէղքերն ու չարությունն են նրա թագավորռւթյան կնիքը, իսկ մասնատումն ու քայքայիչ ավերածությունը անխոաաՓելի հետևանքները։ Անշուշտ նմանաբնայթ աղանդների հետևանքներն անկանխատեսելի են։ Սատանայապաշսաւթյունը կարելի է կործանել ոչ թե նյութական, այլ հոգևոր միջոցներով։ Այլապես վերացնելով մի ինչ-որ հզոր կազմակերպություն միաժամանակ նպաստում ենք այդ նույն սատանայական ընտանիքի մեկ այլ կազմակերպության խոշոր հաղթանակին։Հայ մարդու հայեցի դաստիարակության գործում խիստ կարևորվում է անձնական օրինակը՝ բյուրեղյա մաքրությունն ու հայրենասիրությունը հանուն հայ ժողովրդի բարեկեցիկ վաղվա օրվա։ Համոզված ենք, որ ժամանակակից հասարակական բարեփոխումների ընթացքը կհանգեցնի մարդու հոգևոր զարգացումն ապահովելու կոչված Առաքելական եկեղեցու դիրքերի ամրապնդմանը։
Հիսուսն անցավ խարազանման ու խաչելության ծանր Փորձության միջով։ Ով իսկապես ուզում է Աստծուն ճանաչել պետք է իր հայացքը Հիսուսի շիրիմից այն կողմ ուղղի՝ Փպւձե֊ լով թափանցել Փրկչի Հարության և Համբարձման խորհրդի մեջ։ Նրանք՝ Հիսուսի թշնամիները, դավելով փրկչին ու նրան խաչի հանելով, իրենց տաճարին ու ժողովրդին միայն ավեր բերեցին և առհավետ զրկվեցին հոգու փրկության հույսից։
Հակառակորդը փորձում է ըմբռնել Աստծուն զուտ բանականությամբ։ Բայց դա չի կարող անել ոչ մի կենդանի արարած։ Պետք չէ Աստծուն հասկանալ այլ պետք է ընդունել նրան հավատով և սիրով։
Նախաձեռնությամբ
«Անհատի եւ ընտանիքի պաշտպանություն» միավորման եւ մեկենասությամբ բոստոնահայ հավատացյաւների
Նյութը ռուսերենից թարգմանեց և խմբագրեց՝ էլզա Գևորգյանը
Комментариев нет:
Отправить комментарий